CELE SZKOLENIA
· zwiększenie umiejętności wywierania wpływu w zarządzaniu
· zmniejszenie ilości trudnych sytuacji w relacjach z pracownikami
· zwiększenie skuteczności w przekonywaniu innych
· zwiększenie umiejętności zmieniania oporu we współpracę
· zwiększenie świadomości i umiejętności radzenia sobie z manipulacjami
Szkolenia dla firm
ASERTYWNOŚĆ W ZARZĄDZANIU
CELE SZKOLENIA
- rozwój postawy asertywnej w relacjach z podwładnymi
- poznanie narzędzi asertywnej komunikacji
- poznanie technik radzenia sobie z manipulacjami
- poznanie technik radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i innych
- zwiększenie osobistej skuteczności w zarządzaniu
- rozwój autorytetu szefa
- wzrost umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z podwładnymi
- zmniejszenie ilości trudnych sytuacji w kontakcie z podwładnymi
- zmniejszenie obciążenia stresem i negatywnymi emocjami
PSYCHOLOGIA OBSŁUGI KLIENTA -ROZWIĄZYWANIE TRUDNYCH SYTUACJI
CELE SZKOLENIA
- wzrost umiejętności efektywnej obsługi klienta
- zmniejszenie ilości trudnych sytuacji z klientami
- nabycie umiejętności skutecznego działania w sytuacjach skarg i zastrzeżeń
- poznanie technik oddziaływania wobec różnych typów klientów
- wzrost motywacji do pracy z klientami
- obniżenie poziomu stresu pracowników
- zmniejszenie fluktuacji pracowników
SPOSOBY NA STRES
CELE INDYWIDUALNE:
- poznanie technik błyskawicznego zmniejszania dezorganizującego stresu
- nabycie umiejętności utrzymania wysokiej efektywności działania w sytuacjach dużego obciążenia
- poznanie technik szybkiego podnoszenia energii
- wzrost motywacji do wykonywania trudnych zadań
- stosowanie profilaktyki antystresowej
CELE ORGANIZACJI:
- zdecydowany wzrost efektywności pracowników, również w sytuacjach kryzysowych
- zmniejszenie liczby trudnych sytuacji w realizacji zadań
- redukcja konsekwencji stresu, w tym zwolnień lekarskich i fluktuacji pracowników