Jedną z zasadniczych umiejętności w pracy z pacjentami jest utrzymanie równowagi pomiędzy zaangażowaniem i empatią a ochroną swoich emocjonalnych granic . Przekraczanie tych granic przez pracowników i pacjentów niesie w konsekwencji wyczerpanie i wypalenie zawodowe. Zrównoważona misja zawodowa i konstruktywna rola w relacjach z pacjentami służą efektywnej pracy. Szkolenie dedykowane jest pracownikom placówek medycznych, którzy szczególnie są narażeni na przekraczanie granic zaangażowania emocjonalnego i tego konsekwencje, również poznawcze i zdrowotne.
CELE INDYWIDUALNE:
·wzrost świadomości granic emocjonalnych w relacjach z pacjentami
·nabycie umiejętności utrzymania balansu pomiędzy zaangażowaniem i ochroną swoich granic
·wzrost świadomości swojej misji i roli w relacjach z pacjentami
·zwiększenie efektywności
·obniżenie poziomu stresu w pracy
·wzrost umiejętności przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
CELE ORGANIZACJI:
·zmniejszenie poziomu stresu wśród pracowników
·przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
·zwiększenie efektywności zespołu
·zapobieganie fluktuacji pracowników