Szkolenia dla firm

WYWIERANIE WPŁYWU W ZARZĄDZANIU

CELE SZKOLENIA
· zwiększenie umiejętności wywierania wpływu w zarządzaniu
· zmniejszenie ilości trudnych sytuacji w relacjach z pracownikami
· zwiększenie skuteczności w przekonywaniu innych
· zwiększenie umiejętności zmieniania oporu we współpracę
· zwiększenie świadomości i umiejętności radzenia sobie z manipulacjami

ASERTYWNOŚĆ W ZARZĄDZANIU

CELE  SZKOLENIA

  • rozwój postawy asertywnej w relacjach z podwładnymi
  • poznanie narzędzi asertywnej komunikacji
  • poznanie technik radzenia sobie z manipulacjami
  • poznanie technik radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i innych
  • zwiększenie osobistej skuteczności w zarządzaniu
  • rozwój autorytetu szefa
  • wzrost umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z podwładnymi
  • zmniejszenie ilości trudnych sytuacji w kontakcie z podwładnymi
  • zmniejszenie obciążenia stresem i negatywnymi emocjami

PSYCHOLOGIA OBSŁUGI KLIENTA -ROZWIĄZYWANIE TRUDNYCH SYTUACJI

CELE SZKOLENIA

  • wzrost umiejętności efektywnej obsługi klienta
  • zmniejszenie ilości trudnych sytuacji z klientami
  • nabycie umiejętności skutecznego działania w sytuacjach skarg i zastrzeżeń
  • poznanie technik oddziaływania wobec różnych typów klientów
  • wzrost motywacji do pracy z klientami
  • obniżenie poziomu stresu pracowników
  • zmniejszenie fluktuacji  pracowników

SPOSOBY NA STRES

CELE INDYWIDUALNE:

  • poznanie technik błyskawicznego zmniejszania dezorganizującego stresu
  • nabycie umiejętności utrzymania wysokiej efektywności działania w sytuacjach dużego obciążenia
  • poznanie technik szybkiego podnoszenia energii
  • wzrost motywacji do wykonywania trudnych zadań
  • stosowanie profilaktyki antystresowej

CELE ORGANIZACJI:

  • zdecydowany wzrost efektywności pracowników, również w sytuacjach kryzysowych
  • zmniejszenie liczby trudnych sytuacji w realizacji zadań
  • redukcja konsekwencji stresu, w tym zwolnień lekarskich i fluktuacji pracowników